Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Tuesday, September 10

 
Sejak kebelakangan ni hujan selalu turun lebat . Setiap kali aku tengok hujan , seolah - olah Allah sedang menunjukkan apa yg sedang dialami oleh hati aku. Sakitnya sampai sekarang......Tak pernah hilang mungkin sebab dia masih berada dalam ingatan aku. Aku cuba untuk lupakan dia.....
Tapi semakin aku cuba , aku semakin teringat semua kenangan kami bersama. Mula2 dia tunjuk yg dia bersungguh-sungguh perlukan aku tapi sebenarnya itu semua hanya sebuah permainan di mana aku telah tewas. Sakitnya apabila melihat dia bersama dgn orang yang kita kenal. Dikhianati? Mungkin. Allah know what actually I mean. Serahkan semuanya pada Dia. Berilah kekuatan kepadaku nak melupakan dia. Gambar? dah koyak. Sim card? dah bagi dekat sabariah. Memory card? Still with me. See your face everyday make me cry.....crying a lot. I miss you a lot. Sampai sekarang dia masih mendiamkan diri tak bgtau kenapa dia menipu aku. Semua yang terjadi seperti mimpi burukku kehilanganmu. Depan kawan-kawan aku kuat , aku mampu lupakan dia. Bila aku keseorangan , aku rindukan dia. Ya Allah , bantulah hambaMu ini melupakan insan yang bukan miliknya lagi....

No comments:

Post a Comment