Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Friday, September 13

Terima kasih

Alhamdullilah slow2 dah dapat lupakan apa yg dah jadi. Tapi still takboleh lupa tapi haha lantak la. Jujur sekarang aku bahagia dengan family dan kawan2 aku. Depa yg betui2 faham aku dan terima aku seadanya. Terima kasih Allah sebab hadiahkan orang2 mcm depa untuk teman aku menjalani hari2 yg bakal datang. Kepada mia , mun , sabariah , marina sumpah aku bersyukur ada sahabat, adik , mama , kakak macam hampa :( aku tak pernah sangka persahabatan kita akan jadi sampai mcmni. Aku tak boleh hilang hampa. Kita kongsi kisah hidup kita sama2 walaupun kita semua datang latar belakang berbeza , tapi tu semua bukan penghalang untuk kita bersahabat. Setiap hari ada saja benda kita nak gelak bila kita dok sekali. Susah senang aku hampa ada. Buruk baik aku hampa tau. Ada ka kebaikan aku? Hahaha. Apa2 ja lah hehe. Walaupun tahun ni aku baru kenai marina dgn si gebu , tapi kita semua mcm dah lama berkawan an? Aku berharap sangat kita berjaya bersama dan persahabatan kita kekal di dunia dan akhirat :( Most important is my family! INSYAAALLAH ONE DAY I WILL CHANGE OUR LIFE PARENTS. KEEP MY PROMISE! See? Tadak bf dalam hidup aku pon , aku still boleh hidup aku! Aku paksa diri aku untuk lupakan dia . Untuk maafkan dia walaupun dia tak minta maaf kat aku. Asalkan kita semua dah happy dengan hidup masing2 :)

No comments:

Post a Comment