Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Friday, September 6

I'm fine.

Yes memang aku marah sebab depa dah rampas kebahagiaan. Ya memang aku marah sebab aku kena tipu ! Memang aku maqah sebab dia buat naya tapi apa yang buat aku menangis melihat org yg aku syg dengan orang lain. Aku bukan suka suka nak buat tapi aku terpaksa. Aku tak tau kenapa aku masih pikiaq pasai dia. Dan persoalan yg masih belum ada jawapan. KENAPA AKU KENA TIPU? Aku dah betui2 letak harapan kot kat dia tak sangka aku kena sampai mcmni weh :( hampa semua tadak perasaan! Bodo punya orang. Ikutkan hati aku memang aku dah sebat sampai lunyai dah tapi buat apa? Benda dah jadi. Nak salahkan sapa? Apa yg buat aku sedih bila terkenangkan kenangan kami selama 3 minggu :( aku dan kawan2 berharap kami akan kekal lama tapi tak sangka . Dugaan yg datang2 tu seolah olah mematahkan semangat aku. Jujur aku masih teringatkan dia . Tapi sebenarnya aku buta dalam memilih cinta. Aku sibuk cari yg jauh tapi tak hargai apa yg ada depan mata aku. Aku paksa diri aku untuk lupakan dia . Ya memang aku dah terima hakikat . Tapi apa yg aku tak puas lagi aku masih taktau kenapa dia tipu aku selama ni? Aku silap percaturan. Mungkin masa tu au sedih sangat dengaq berita tu sampai lupa rancangan aku. So now everything is over. othing else I can do to bring back my happiness. Aku dilayan macam org tadak perasaan. Dan sekarang aku akan menjadi diri aku yang dulu. Aku tak kan terima sesiapa dalam hidup aku. I want to finish up my spm and party on! Aku terima semua ni sebagai Pembalasan Allah sebab dulu aku bt mcmni gak dekat orang. Aku terima ni sebagai balasan. Aku terima! Now you will me old of ayu! Cinta? haha i dont think so. Dendam? Not me. Just keep calm an enjoy my life. Hampa nak apa hampa dah dapat kan? So jangan kacau hidup aku dah. Biarlah perkenalan kami menjadi kenangan terindah dalam hidup aku yg akan selalu aku kenangan. Nama tu akan tersemat dalam diri aku sebab dia dah bagi impak dalam hidup aku. Bersembunyi selagi mampu one day kita akan jumpa jugak :)

No comments:

Post a Comment