Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Thursday, September 5

Worst day


This is fucking sad. Sumpah tak sangka benda ni nak jadi but dah jadi pon. Rasa mcam mimpi tapi realiti. Org yg aku sayang dan percaya curang dgn aku. Dgn org yg aku kenai pulak tu. Ya Allah masa aku dengaq tu sumpah rasa down nak mampuih. Sanggup dia bt mcmni kat aku? Apa salah aku? Aku buat apa kat dia? kenapa selama dia tipu aku? buat apa dia simpan aku lagi kalau dia dah ada org lain? utk apa lagi? kenapa dia tak lepaskan aku ja? kenapa dia tak gtau aku yg sebenarnya da bahagia dgn org lain bukan aku. kenapa mesti aku yg kena semua ni? aku baru tengah bahagia weh hampa boleh buat mcmni. And the most worst thing is dia tadak minta maaf kat aku pon. Dia off no digi then senyapkan diri, Now bahagia dgn kawan aku. Setiap kali aku bangun , benda first aku pikiaq kenapa aku kena tipu? kenapa dia tipu aku? apa motif fia buat mcmni? aku penah cakap kalau nk curang gtau aku. maybe aku tak secantik kawan aku. aku tak pakai barang2 yg elok mungkin. aku kan suka pakai merapu ja . maybe dia malu dgn aku sbb aku biasa ja , dia kan ada rupa . maybe dia bosan sbb aku asyik nak study ja , adak sapa teman dia ,aku kosong ,  tadak apa :( mungkin sebab tu aku ditinggalkan. opss silap ditipu. And aku ambik keputusan utk tinggalkan dia. and now dia dah bahagia dgn kawan aku. kawan aku pon bahagia sangat dapat memiliki dia, tanpa berkongsi dengan aku. Aku malas nak gaduh sbb laki , tadak guna. buat malu aku . so biaq ja la depa bahagia dgn dunia depa. Big thanks to my girlfriends mia , mun, sabariah , marina , sue sebab bagi semangat kat aku utk terus semangat! and to my little brother fitri. Thanks adik sebab try happykan akk. And amyra afifa. Aku hargai sangat hampa selalu support aku and selalu ada time susah senang aku :( sumpah aku tak sanggup hilang hampa. Everyday , aku selalu imagine my ex dating dengan kawan aku , how sweet :( Aku akan cuba lupkan dia dalam hidup aku. Aku cuba buang dia. Aku akan cuba segalanya :( aku dah letih sangat kena layan mcm org tadak perasaan.jgn risau aku bukan pendendam. Semuanya aku serahkan pada Allah S.W.T.  Kebahagiaan awak lebih penting saya. Aku sanggup bt semua ni sebab nak tgok dia happy sebab aku tau aku tk dpt buat dia bahagia. You choose my friend right? Then hope you happy with your decision. I will pray to you guys. Allah , jauhkan dia dari ingatanku. Aku sedang melupakan seseorang yg telah memberikan ku kebahagiaan utk seketika waktu. Tapi aku bersyukur mengenali dia sebab dia dah ajaq aku :) pengajaran yg paling bermakna. Aku tau if dia baca ni pon bukan dia kisah. Ni sekadar luahan hati aku :( kita hanya mampu merancang tapi Allah yg menentukan. Semua janji hang , aku still ingat. Tapi hm. Semua tu palsu belaka. Sakitnya hati ni hanya Allah yg tau. Hancurnya hati ni hanya Allah yang faham. Lemahnya diri ni hanya Allah yg mngetahui. Pandai dia rancang semua ni. Bodohnya aku selama ni. Aku terlampau buta sampai tak nampak selama ni aku kena tipu hidup2. Semakin aku tulis semakin laju ayaq mata aku turun , so bye diari. 12082013-04092013 he is not mine anymore. Back to single. Salam :(

No comments:

Post a Comment