Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Wednesday, March 7


Hii omey omey sekalian :* berkurun berabad , berjabu lama dah tak update blog kan ? Lalala~ busy dengan exam , training netball , handball . Pergh bila nak kuruih taktau nak kata . HAHA XD k shhh diam sat diam sat . Please lappy , jangan lah terpadam masa aku update blog . Hang tau frust tau dak . Aku tulis panjang2 then terpadam macam tu ja :( K bosan petang yg suka hujan , hujan . Dan aku suka lena lena lena .................................. Woi , nanti aku lawan netball dekat SMK permatang rawa . Rajin mai la usha apa kaaa bagi semangat . Syiok laaaa . Aku kurang semangat tahun ni sorang2  perangai cempelaq. Ikut aku nak boh penampaq sedaih ja . Ingat star kot ? Kalau dah rasa STAR , tk mau mai training . Hang boleh berambuih dari team,tak desperate nak amik hang budak woi!Sabar2. Cool fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Yes bitch this is for you! Eeeeeee aku memang meluat , jijik tengok bitch seko taktau malu , takda harga diri . bitchesss no life . LoL pity! Dear bitch , jangan buat kebulur 125 sangat pleaseeeeeeeeeeee ? Konon nak kana tu 125 bok mai sekolah la ?Deyy jantan mana punya moto hang rembat woi ? Dan sangat takley belahhhhhhhhhh dok buat status ( aku bukan pandang moto pon , aku sayang dya memang ikhlas) booo atas moto , BUTO! habis ri tu jantan mana mai amik hang depan sekola ? jantan mana pulak dok usung hang petang2 ? masa malam jantan mana  pulak hantaq balik ? tak payah nak jalan terkepit-kepit woi kalau dalam dah loboih k ? cun! Tahun lepas ex aku hang mai usung tayang satu sekolaaaaaaa , ingt aku heran ? satu sekolah memang tau hang BELEN <3

auwwww comey tak tulisan aku ?  Cehhh buat muka baik padal badan sekeping serupa papan tarak lapi . ingt aku taktau masa form 1 hang juai nospan ? HAHA bodo buat keja kantoi . Sangat tak boleh gaduh report polis . Oh gosh ? Bhaiii kata taikotai ? Kata gngster ? Apa celop toqq report polis ? goyang itu ka ?
Bhaii , aku tunggu masa ja nanti nak bagi hang . tapi hang senyap ja ? apa celop ? penakut ? kasi goyang sama balak lu laaaaaaaaaaa! 

No comments:

Post a Comment