Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, March 19

Tears :( please stop!






 
Aku menangis bukan sebab aku lemah , tapi sebab aku dah terlalu kuat untuk jangka masa yang panjang . Ya allah , punya payah nak hidupkan lappy ni , akhirnya boleh jugak bukak . Sebab aku betui2 nak luahkan perasaan aku*lap airmata*
Setiap pagi , aku menangis sebab ?
1.Aku tak dapat text dari dia dah . Selalunya dia akan hantar (Goodmorning love) (Sayang pagi dah bangun cepat) dan ayat2 manis pada waktu pagi . Tapi sekarang , aku bangun dan check fone dan it nothing :(
2.Selalunya dia akan call , bagi semangat dekat aku nak pergi sekolah . 
Tadi text , aku sengaja tanak panggil mama , papa dah . Then , dia still dgn ego dia . Dia pon buat benda tu macam tak penting ja. Dia akan call aku sekali saja , then kalau aku tak angkat . Hm nasib la :(
Sejak kita putus , dia betui2 dah berubah! Sangat berubah . Der , duduk langkawi 2bulan . macam2 boleh jadi . Act , aku stalk profile dia , ada dah budak langkawi add dia , Padan laa tukar password ,,
Petang tadi aku training netball , aku tinggal je fone dekat rumah . Hm , aku memang takda semangat langsung , syukurlah aku ada kawan yang sentiasa support aku . SUMPAH aku sayang hang munirah :( hang sentiasa bagi nasihat untuk aku sabar , kenapa hang tadak masa aku buntu dekat kampung dulu ? Kalau tak , mesti aku takkan minta putus dengan dia , kalau hang ada dengan aku , semua ni takkan terjadi kan :(
aku memang ser sebab buat keputusan terburu-buru , Munirah , aku dah penat . Penat sangat nges sebab dia , kenapa dia langsung tk pndang semua ni mun ? Aku tak kuat :( Bila aku tengok gambar dya , aku lemah mun , woi dulu aku tak macam ni kan ? Kenapa . Hm , sebab aku terlampau sayangkan hang aiman!
Tak sangka macamni hubungan kita berakhir , sampai hati hang tinggai aku lagu ni , aku /....................................harap dia bahagia dengan pilihan hati dia , thanks buat aku macamni . terpinga-pinga macam orang bodoh pelaq tunggu jawapan dia , soalan aku senang ja . KITA MASIH COUPLE ATAU TAK ? tu pon amik masa nak jawab . takpa , aku rasa mungkin aku dah dapat jawapan :( aku terima woi , aku faham :( 
Aku akan belajar menerima hakikat yg dia dah pergi dalam hidup aku , sepruh nyawa ku hilang :(
I keep looking our photo , i keep crying , i keep all this for our memories :( Let me keep it by myself .
Takecare , I always pray for you . always.........................




No comments:

Post a Comment