Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Friday, March 2



Yooooooo , lama gila bafak aku tak buka blog comel ni . K sorry sayang . Busy busy busyyy study and school .*fuhhhh fuhhh* berdebu la blog nie . Hye ingat saya lagi tak ? Awek mael lambung hat gemuk ni ? HAHA XD
Saya nak jenguk ni pon sebab nak post pasal ex suami saya , heeee hanya EX okay . Hari tu ingat nak post masa birthday dya . Tapi masa amat menjeleskan :( sorry k kalau lambat awak .
Nahhhh cik jemu masa menyinta . Sorry tak dapat nak kasi present birthday you :( Kita sekarang dalam proses melupakan satu sama lain kan ? Am I right :/ K cool *tarik nafas*
Banyak facebookers tanya .
'Eh mana amir you ?
'atoto sweet je dya dgn amir.
'mana si gemuk sayang you ?
And blablablabla..... Malas nak tulis , ada banyak lagi . K senang nak jawab . KAMI DAH LAMA BYE BYE :( understand that ? Sebab ? Hm tak baik cerita semua pasal kita kat orang . Biar aku dengan dya saja yang tahu . Maybe takda jodoh dari dulu kan ? Eh ada orang tanya macamana kami kenal ? Oh meh nak buka story lama kejap .
Masa tengah online , budak ni hantar la chat macam sakai . Tahu dya hantar apa ? dya hantar huruf sebijik2 macam budak dalam tadika . Kita pon layan la sakai dya sat . Then , lama2 menjadi teman 'tapi mesra' then tukar no fone bagai . Buat fake relay . Bytheway , aku tak buat fake dengan orang yang aku tk sayang ? So makna nya aku ......... get it ? Then orang pon dok 'congrats , semoga kekal , shoooo sweet la sangat' blablablablabla . Then , kami couple , tapi tak lama sebab  hari tu aku gaduh dengan seorang gegirl pasal dya di facebook............................dan mengundur diri seketika kerana terasa diri amat tidak berharga . Kemudian ,  terjadi sedikit peristiwa yg mengaitkan family dan aku paling tidak tahan! Aku sabar sebab aku hormat family dya , aku buat tktau ja . Sampai sekarang , hari tu dya text aku panjang blablabla macam karangan . You , bukan i tanak reply . Tapi , hmmmmmmmmmmmmmmmmmm teruskan hidup you k .
There is a lot girl outside . I know you don't need me anymore right ? Aku ingat kami boleh la kawan balik macam dulu , tapi sekarang dah jadi macam orang asing! MACAM TAK PERNAH KENAL LANGSUNG! Shit aku tak pernah sangka nak jadi macam ni . Sokay la tu yang you nak kan ? Takecare , terima kasih sebab pernah buat aku happy DULU :/  Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment