Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Sunday, December 25

- tak tau -



Sesiapa boleh tolong aku tak ? Pening sehari aku tak tidoq >.< Nak pikir masa depan punya pasal . Silap buat pilihan nyusahkan orang , silap lagi merosak masa depan . Alahai , nak duduk mana nie ? perda or apply teknik ? Blur -Susah lah kalau macam nieh . Banyak sebab aku nak or tanak masuk teknik !

NAK 1 . Mencari persekitaran yg boleh buat aku rasa patut belajar .
2 . Bersaing dgn org lagi pndai supaya mnjadi lebih baik dan belajar dari kesilapan
3 . Need new space ? Sampai bila tak nak belajar berdikari ? terlebih spoil aku nie .
4 . buktikan yg aku bukan bodoh tak boleh belajar sangat !
5 . cari kawan yg BETUI-2 nak belajar  .

TANAK 1 . Jauh dari family , cepat rindu mak , ayah , bear ! 
2. Aku takpernah nak buad kerja sndiri , cuci baju , masak sndiri , bangun awai ,
3 . terikut perangai aku , lepas geram dekat orang lain , mmpuih orang yg dok dekat asrama tuh .
4 . Kesian dekat mak ayah , aku tak pernah berpisah pon , anak sorang pnpuan nieh . Depa pon macam nk bagi tanak je . aku terlebih manja dengan ayah , 
5. Aku terbiasa hidup dgn cara , aku paling meluat nak dengar peraturan orang , kalau asrama ada displin bla bla bla bla ~ hishh .

#Sumpah tak tau nak buat apa nie . terasa serba salah nk tnggai family , mak ayah yg terlampau manja kan aku . nanti aku rindu nangies macamna ? Bahaya ka kalau tak tidoq sehari ? Ehem-2 cakap bhya la potpetpoetpet lah kat aku macam tok nenek ja . Masalah aku , aku yg pikiaq , akulah yg tanggung          -taktau nk kata apa dah -

Diary lock, wipe the tears :\



No comments:

Post a Comment