Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, January 9



Okay pukul 2.30 pagi , aku terjaga angkara fone yg tak berhenti vibrate nih . bising sungguh . Well dah pakai chokia canggih sikit . Kalau boh lagu macam nak bagi satu flat dngar . Hehe .Tadi pukui 8lebih syiok online tetiba blackout  . Aku fedup teruih tidoq lah . Dah lama gila kot blackout . Tetiba koi 2 lebih terjaga . Cano nak tidoq nihh ? Takpa satgi buat-2 tidoq apa pon bole XD
Okay , sebelum nih blog aku asyik SEDIH je kan ? Dah takde makna nak SEDIH , benda dah jadi . Rugi airmata  jatuh untuk orang tak guna macam tuh . Okay salah DIRI SENDIRI sebab mudah PERCAYA cakap orang . Haha lawak gila barbie tadi dekat sekolah cikgu yg ajaq subjek ekonomi . Laju giler dya ajar sampai habis SATU BUKU TEKS dalam masa 20minit .Dah tuh tetiba tarik pasai OMBAK RINDU , hari prtama masuk dah jadi macam nie , cano lagi 10bulan ? Haha . Aku tahun nieh agak semangat nak belajar sebab seklas dengan kawan yg boleh ubah diri . Hey , takdo dah ponteng kelas , lari amsuk toilet  , sembunyi dengan cikgu . Haha hanya tinggal sejarah . Aku nak berubah . Tanak ibubapa aku kecewa .
Bila di sekolah , aku tak pernah fikir pon apa yg jadi dekat life aku sebab bila aku ada dengan kawan , sentiasa happy ja . Untunglah aku ada ramai kawan yg boleh buat aku senyum wallaupun depa tak tau apa yg aku sedang alami . ILOVEYOU KAWAN . Thanks sebab selalu sabar dengan perangai aku yg cepat bebal nie . Kawan aku suka cakap 'ayu , hang nie kuat nuh , benda jadi pa dekat hang , bukan macam kami asyik teriak ja ' haha gilerr ar aku nak teriak dekat sekolah . Jatuh nama aku sebagai kak kawasan . Haha okay kidding :* Nama pon sekolah , takda masa nak pikiaq pasal apa yg jadi . Continue my life without you , I am okay dude .
Guess what ? sebelum kita memulakan hubungan dengan lebih mendalam , adalah lebih baik kita mulakan dengan persahabatan terlebih dahulu supaya kita dapat mngenal pasangan kita . Itulah yg sedang jadi dkat aku sekarang . Alhamdullilah , dulu kami kawan sebab dya thau aku ada bf .Agak lama juga , kami kenal pon dekat kampung . Actually dya pemalu . Tak pernah tegur aku sebab dya cakap muka aku garang , haha okay sumpah jahat kau cakap macam tu . Dya dapat no aku pon dari sepupu  lepas aku balik dari kampung . Dya tak berani nak minta depan-2 . Okay then kami pon kawan lah sampai sekarang , dya baik , caring , handsome *opss * . Kelakar , hormat orang , gedik . I hope one day i will get someone like you to be my heartbeat dude . Dya main sailing boat . Tahu ? Perahu layar lah . Well budak sport . Dulu aku pernah couple dengan budak skimboard  , kalau aku sebut nama dya mesti kenal sebab dya pernah masuk paper metro . Tapi faham-2 lah bila couple dengan budak sport , fikir training dengan karier dya ja , aku ? macam tak wujud . Bila dya boring or tension , aku juga tempat dya cari . Tapi bila dya happy or what ? aku mcam tak wujud . Now kau gedik call lah kan ? Jangan harap aku nak pickup fone then sembang dengan kau . HIDUP MASING-2 wahai zaris . Maksud aku bukan tanak dengan budak sport , kalau yg tuh jodoh aku ,aku terima  asalkan dya ikhlas sayang aku . Untuk masa sekarang , no chintaaaaaaa kot . Haha aku nak relaks kan diri yg macam trauma nie .Hilangkan tension . Build new life . Serius , aku dah okay sekarang . Takde menangis macam langsuir dah okay .Cinta yang di cari , pasti akan pergi . Haha so tanak cari cintaaaa , biar dya datang sendri XD
stop talking ayu , go to sleep . Kchawwww babe .

No comments:

Post a Comment