Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, December 5

Hii  , sorry lama tak update . Balik kampung wey . Hehe best taw tak online niehh . Taw pon tergedik-2 nak call + text tanya mana aku hilang . Masa aku ada hamboiii sombong bukan kemain je . Eeeeee , aku ada bnyak story moli taww . Tapi sebelum tuh kan kan ? Aku kena offline facebook dulu . Baru boleh fokus . kan kan . Gedik je ayat *

Comel tak atak iteww ? Mesti lahhh omeyyy , Ehh , dya pakai rayban iteww . Iteww sayang dya . semua sedih happy iteww itew story dekat dya . Wlaupun baru kenal , tapi aku anggap dya macam atak kandung aku . besa lahh aku kan takde atak . kalau ade pon kbnyakan atak aku stay jauhhhhhh , boleh ke aku bermanja macam pic to ? aku sayang atak aku . atak jgn pernah lupa adet taw . adet potong leher atak baru taw . sorry kena kejam siket <3
Iteww tak tahu macamna nk cakap pasal love niehhh . Iteww sndiri pon pening sbnarnya iteww sayang sape niehh . Ayoyoyo - macamna itew nak cakap . topek ? itewww memang sayang dya tapi takboleh cinta dya . sbb iteww dah tak tahn dgn perangai dya . sorry okay . G ? Hmmm . Ingt tak post iteww sebelum nieh ? Iteww pon tak tahu dya ada gf ke tak . Iteww ingt nak gentle je kat dya yg iteww suke dy . Tapi kan , iteww tgok dy macam tak suke iteww je . Okay lah G , itewww kawan lagi best kodd . A ? haiyaaa . First dapat call dri dy guling-2 iteww . Iteww suka dya masa hari raya lagi . Masa tuh rumah ciusin iteww buad barbeque . Dy datang , act dy yg masak bbq . iteww dok dekat pondok belakng to tgok je dy masak . iteww main usha-2 je tak berani nak tgurr . Hari tuh kan kan , masa dekat kampung . Iteww baru bngun tido , cousin gerak , then dengan muka macam anak dara , kuar lahh dgn rambut macam kak limah . iteww duduk dekat sofa watlek je tgok tb . dekat tepi to ada sorg mamat pakai cap merah . dya diam je . iteww ingt sape . wat tak tahuu je . then , cousin cakap to A , eeee malu nye itewww .Dahla muka macam tk mandi . Esok to itew nak balik dah , then samapi rumah ada orang call . 
A : hii , wtpa to ?
Iteww : sapa nie ?
A : Nie A**** lahhh . kenal tak ?
Iteww  : aikk , biaq betoi ? tipu rahhhh .
A : sumpah ! 
Iteww : mana dapat no ?
A : minta dekat fiza laa .
Iteww : napa tak minta dekat iteww sndiri ?
A : Malu , dy to dah la sombong masa bbq . 
Hehe , mesti syok kn orang yg kita harap selama nie cakap macam to dekat iteww? Berbunga-2 bunga hati iteww sembang dgn dy . Iteww sayang dy , iteww tunggu dy melamar iteww je <3

Niee lah cousin iteww yg bambam , eeee jangan marah tawww . Itew sayang bambam niehh . Dy suka cakap perngai iteww macam budak-2 . Tapi , iteww redha jeee . lalalalaala ~ dya tak bagi iteww upload pic nie , werk lantak iteww lahh , dah upload pon . hehe . Masa nieh dekat tempat jin bertandang , MIDLAND . Iteww nak g gurney ! g gurney ! tapi ada budak yg itewww paling meluat dalam dunia , sokay malas nak pergi lah . Haha . Duduk dekat kedai game macam buduss , takde sapa doe . Bukan nk mohong . Lawak giler sbb tuh aku panggil sini tempat jin bertandang .,
Iteww : aku taw panggil tracksuit dgn baju bola jaring takpa mai sini , hahaha .
Cousin : sama lahhh , macam bodo gi , hahahhahah .
Masa tengah jalan-2 , kasut itewww putus . Cibet toi . Geram-2 . Saborrrr . Kena beli kasut baru lahh yea . Iteww pon tak taw nak beli kasut ape . Balik dari kampung , iteww pergi jusco , teman makayah dating . eee , mak aku buad merajok nak beli baju , gegeh geram itewwww. hehe . 
 
Iteww minta maaf kalau selalu buad korang sakit hati dekat iteww , iteww tanak niat nak saketkan hati orang yg sayang iteww . Iteww sayang korang juga . Tapi , iteww dah tak larat kena tanggung perasaan iteww selama nie , awaok baik ken ? Tolong lepaskan iteww . Awok cari girlprengg yg lebih baik dari iteww , iteww jahat . Iteww tak baik . Betul . Sorry kay . Iteww hanya akan setia pada orang yg iteww tunggu selama nie , pada orang yg sayang dan ikhlas terima itewww . Lagi sekali iteww minta maaf sebab tak bole nak manje- happy dgn awok . Iteww akan rindu semua saat itu dekat awok . Itewww sayang awok tapi takboleh cinta awok . sorry again :*

No comments:

Post a Comment