Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Saturday, November 26

Hari nieh lepak dengan kawan-2 . Tak macam biasa . Bukan bosan cuma aku je yang takboleh nak happy macam selalu . Aku rasa lain sangat . Tersangat-sangat . Memang moody gila hari nie . Masa nak pergi pon dah macam tadak modd sebab kawan janji macam @^&%(@ . Okay foine , aku ingat nak maki or ape-2 lahh tapi pikir dya kwan . Aku watlek ja . Okay bila dah gi sana . Jumpa lah ramai orang . Aku nak try happy tapi takboleh juga . Nak taw sebab apa ?
Nampak tuh ? Orang yang kita suka / sayang sedang bahagia dengan orang lain . Alhamdullilah sekurang - kurangya dya sedang bahagia walaupun bukan dengan aku . Tapi salah aku juga sebab terjatuh hati dekat dya . Salah aku juga sebab tak pernah ngaku yang aku suka dya . Aku tak pernah nak luah perasaan dekat laki , selalu nya laki yang datang luah dekat aku . Tapi , aku dah nekad . Lepas SPM , aku nak luahkan semua dekat kau . Tapi dah terlambat kan ? Aku baru tahu kau sedang saling sayang- cinta dengan orang lain . Boleh korang terima situasi macam nie ? Tuhan dah bagi kekuatan dekat aku , aku cuba bersabar tapi aku dah tak kuat . 
Aku takpenah minta untukk kenal kau . Aku takpernah minta hang tegur aku .Aku takpernah minta kau muncul dalam hidup aku . Terimakasih sebab pernah skype dengan aku . Terima kasih sbb pernah tegur aku . Terimakasih sbb pernah text dgn aku . Terimakasih sebab muncul dalam hidup aku . Mesti kau cakap aku yang bodoh sebab tak pernah luahkan perasaan dekat kau ? macamna aku nak luahkan ? kau tengah happy dengan orang lain . Sapa aku nak kacau relation korang walupun sebenarnya korang tak coup ?Aku sedar aku tak setaraf kau dan pnpuan idaman kau :(
Jangan risau , aku takkan kacau korang . Antara kau dan dia . Aku takkan luah ape-2 dekat kau walaupun nanti SPM kau dah habis . Aku takkan tgok profile korang dahh sebab aku nak deactive facebook untuk sementara . Korang tak payah susah-2 nak tnya sbab apa sebab aku rasa korang tahu . Aku tak salahkan korang pon . Sikit pon tak . Mungkin salah aku sebab terlalu berharap something yang aku tak kan pernah dapat . Ehh , korang jangan lah rasa bersalah sebab nie semua salah aku :( Aku minta maaf sebab aku ngaku aku pernah game orang tapi tuh dulu . Bila aku dah setia , korang game aku . Aku sedih sangat tgok kawan-2 aku , diorang happy dgn couple diorg bertahun , tapi aku ? Tak sampai bape minggu kena game . Lelaki , boleh tak tolong jaga perasaan wanita  ? Yea , kami memang ego tapi hati kami kecil sangat . Mudah terasa . 
Yeaa aku sedih , kau tahu pe ? kau takde perasaan ! kau pikir kalau orang tulis jiwang siket nak cinta lah sangat . Puihhh tunjuk sikit kau ada perasaan boleh tak ? Okayy aku dah cuba try lupakan kau . maafkan aku sebab aku takboleh terima orang yang sayang aku . yeaa mesti korang cakap , terima je lah orang yg sayang kau , takpayah nak berharap . MEMANG aku takkan berharap dah , aku takboleh nak bahagiakan orang yg sayang aku . Sorry again . Aku tanak korang . Aku tanak sesiapa dalam life aku . Korang kasi ruang boleh tak dekat aku untuk tenangkan hati dan fikiran ?
Thanks kepada kawan-2 yang selalu support aku time aku down , thanks kepada kaka dan abang-2 yg sentiasa free nak dengar story aku . Thanks to adet aku yg comel-2 yg selalu ada untuk aku . Thanks to my family sebab tak jemu-2 suruh aku ingat pada ALLAH sebab apa yg berlaku ada hikmahnya . Setelah aku aku sabar , aku nak ambik jalan yg senang sangat . Aku pikir balik . Aku takboleh tidoq awai . Tapi apakan daya aku , nie ja aku boleh buad . Semoga koranh happy tanpa aku , thanks <3

No comments:

Post a Comment