Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Friday, December 9

Hii , itew bosan online facebook . SUMPAH . bukan nk tipuu . Gaduh sangat dengan abang nk online . Last-2 apa pon tarak . Update blog je laa kan . Blog aku omey tak ? Lalalala ~ perasan jap . Kejap taww nak offline facebook .

AKU RINDUUUUUUUUUUUUUU SEKOLAH . aku rinduu nak pegang pensel . Nak belajar . aku rinduu nak melawan cakap cikgu . Okay aku ngaku aku dekat sekolah memang agak takbole dengar cakap cikgu sangat . tapi aku sayang cikgu aku sebab sabar dengan perangai aku . Lebiuuuuu lah cikgu :*
Aku rinduu nak rehat dengan kawan-2 aku . Buad gila dengan sek-2 cempera aku . Aku rinduuu nak pekena orang dan tak lupa . Si gendut liyana ! bhahahahahha . Sorry sayang baru masuk dah kena buli ken ? Sape suruh sembang amcam komtar sangat ken ? Aku minta-2 kes tuh ditutup . Elehhh , samapi nak report unit displin pehal wey ? Bukan bunuh kau pon . Cuma buad air kopi old town dekat beg kau je . Hahhahahahahha . Best gila doeeeee . Alhaiii aku rindu korang , nak ngata bagai-2 ~ Aku tahu tahun depan itew tak dapat jumpa dah kan . Tak dapat nak syok macam tahun nie kan ? Siyes aku cakap korang yg terbaik lah ! Aku sayang korang . Weyy , ingat lagi tak masa bulan puasa ? Aku dengan ainaa berjalan-2 jalan satu sekolahh .
Aku berdoa agar turun air milo dari langit . AIna pula air oren . Haha . Bulan puasa tuh wey . Kami tahan jaaa  . Tahun nie aku kejam siket , sapa pulak setan siket . Aku teruih gi setle . No talk-2 okay , hahaha . Paham-2 je laa . Kena ajar siket budak-3 kurenggg hajor nieh . Paling tak ley lupaaa , kami beli nasi lemak dekat belakang sekola , kantoi ustazah cam muka aku , laaa dah la tengah lapar , dya rampas nasi lemak kami 5bungkus , ^&(O(%  sakit hati doe . Dalam hati aku sabar jaaa . Selamat cikguu . Apa lgi masuk kelas buad rancangan nk curi balik nasi lemak kami , hahaha . Tapi kawna aku cakap . Takpa sedekah dekat cikguu . Haha . Toya toi . AKu rinduuuuuuuuuuuuuu nak melawak dengan korang . Aku sayang semua bebudak 3CEMERLANG .


No comments:

Post a Comment