Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, May 21

Rindu :(




Saat kita berpisah
Kau pegang erat tanganku
Sepertinya tak merelakan
Kepergianku untuk meninggalkanmu
Perlahan kau lepaskan pegangan tanganku....
 Hm biy , beby rindu biy sangat!  Rindu sangat sumpah Allah ja tau macam mana perasaan beby sekarang. Beby rindu nak pegang tangan biy . Beby rindu nak tgok biy mnja . Beby rindu suara biy. Biy dah berapa bulan kita tak jumpa. Beby sedih sangat biy dah banyak berubah sekarang . Beby rindu biy yg dulu . Tahu la . Biy kan sekarang ramai org kenal , semua nak kan biy . Mana la biy nk pandang beby kan? Kita sekarang macam orang asing sangat biy. Macam orang tak kenal . Biy siap buat relay dgn perempuan lain . Hm biy tahu tak msa biy kena pukul beby nges macam nak mati bila kawan biy gtau beby. Beby risau jadi apa2 dekat biy , tapi bila beby dapat tau yg masa tu biy ada dengan .............. hati beby rasa sedih sangat. Beby tak penting kan ? Kak angkat lagi penting kan ? Alhamdullilah , beby harap biy bahagia k . Beby selalu cita pasai biy dekat kawan rapat beby .Beby cakap biy manja beby garang , kawan beby gelak je diorang cakap sweet :( hm dulu la sweet sekarang. Sebab beby rindukan biy . Diorang selalu cakap (Ayu , biarlah . Dia nak seronok sekarang , tak payah kongkong dia , biar dia . Dia tak belajar hargai perasaan orang yg sayang dia , satu hari nanti dia akan kena balik) Hm , beby rindu topek yg mula2 beby kenal. Selalu call , selalu mcet . Kalau ada masa datang perda jumpa beby. Spend time dgn beby. Selalu story dgn beby . Beby rindu semua tu :( Kenapa sekarang biy dh lain ? Start kita putus biy terus berubah , mesti hati pon dah berubah kan ? Takpa beby faham . Perasaan masing2 . Beby cuma rindu biy . Sorry ganggu hidup biy selama 9bulan kita kenal . Thanks blnja tgok ombak rindu walaupun kita tak tgok habis . Thanks sbb selalu datang sini DULU . Thanks sbb selama ni sabar dgn segala makian saya . Thanks sbb sabar dgn cemburu buta saya . Thanks pernah buat saya BAHAGIA . Jaga diri okay saya sayang awak muhd taufiq b zakaria.

* Saya rindu awk topek. Saya sayang awak. Selagi tiada penganti macam awak , selagi tu saya berharap dekat awak sayang. Saya block awak sebab saya sakit hati tengok gambar awak snap gambar dgn perempuan RAPAT! Awak tak boleh berubah ke sayang ? Awak pikir saya buta tadak mata? Sorry tapi saya tak pernah lupakan awak.

No comments:

Post a Comment