Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, April 16


Weyh , aku ada boyfriend kah ? HAHA XD kay perasaan budak ni baru je single mingle kan ? *fake smile*
Kay nak talking about ni kan ? Ehemmmm hi ex . Korang sihat ? Tengah buat apa ni ? Dah makan , mandi ?
Or you miss me ? hehe sorry takdo kredit nk text so tulis dekat sini je laaaa . Rindu nk bersuper-saver , tu duluuuuu now fone i sunyi la weyh . Aku pon macam dah malas nk peang fone kalau boleh , hampa sibuk layan orang lain ka ? Sememangnya hampa dari dulu tak sayang aku ka ? Hehe ayat pasrah , sokay la janji kita kawan dan still contact kan ? Harapan untuk kita bersama macam takdo jooo >.< hm sedih-pedih tapi takpa mungkin tadak jodoh . Eh aku okay *tutup muka* cuma kekadang je aku rindukan hampa sangat gila!
rindu waktu kita .......................... hm malas nk story panjang . Btw , hampa jaga diri kay , eh if hampa tak contact aku pon , mesti busy dgn hidup hampa ken ken ? Ayu insyaallah akan sentiasa sihat dan makin gemuk . Hehe okay hi single bye couple muahhh :* tidoq zZzzZzzZz

No comments:

Post a Comment