Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Thursday, April 12

Thanks.


Hmmmmmmmmmm , fuh relaks sabar ayu . Kay sekarang down gila hidup . Ya Allah , kuatkan lah aku untuk menghadapi hari2 yg bakal datang ni . Fuhhhhhhhhh , tarik nafas . Ayu sabar , apa yang berlaku sekarang , kita amik jadikan pengajaran untuk masa hadapan . Banyak sangat! sangat yg aku lalui sekarang . Aku harap aku mampu bersabar nak hadapi semua ni :(
Hi , nah sekarang si gendut ni pakai tudung , Insyaallah . Aku nak try slow-2 . Kalau boleh nak kekal sampai aku mati . Terima kasih kepada family , kawan dan kak scha yang banyak support aku . Bagi semangat bila ada syaitan datang hasut . Ramai orang tanya . Kenapa tetiba aku nk pakai ? Haaa rasa rasa?
Ok kekadang aku terasa dgn status orang selalu buat . Meh nak bagi contoh .
perempuan yang tak tutup aurat ni tak sayang bapa dia sebab selangkah dia keluar dari rumah tanpa menutup aurat , selangkah jugak ayah dia ke neraka.
apa guna upload gambar tutup aurat , dapat like banyak , tapi dosa lagi banyak .
fkir laki jadikan awek free hair isteri la nanti ? tidak akan kerana kaum adam ingin mencari isteri dan peneman hidup yg sedap mata memandang dengan meutup segala aurat.
see ? Korang tak terasa pedih-medih ke wey ? SUMPAH aku terasa . Ya Allah , aku sayang ayah aku! Aku tanak ayah aku masuk neraka sebab aku . Insyaallah , aku akan cuba kekalkan * nanti nak shopping baju/tudung baru dengan ayah* thanks ayah i loveyou!
Dari kiri : Azwani , Nadirah , Munirah , Ayu , Pieja, Syakirin. That is my sayang in netball team . Susah senang kami bersama . Anything happen in netball , we always together as a team! I lovethem . Lol kami hanya dapat tempat ke dua sebab kalah dengan penanti sebijik gol je wey :( k sedihh sentap -mentap tapi sabar mungkin takda rezeki . Tapi alhamdullilah , kami dapat mewakili zon ke peringkat negeri . Tercapai jugak cita-2 aku nk wakil zon! Terima kasih Allah sebab bagi rezeki dekat aku tahun ni . Aku akan cuba sebaik mungkin! All out! Aku nk buktikan aku boleh buat! Perdaa boleh! hahahahhahaha XD
Aku aku happy ka ? Seronok ? Hm . Takkan lah aku nak nges depan kawan2 aku . Hanya Allah ja yg tau betapa aku rindu dia . Rindu dia sangat2 . Setiap kali aku rindu dia , airmata aku akan turun . Aku bukan menagis terjerit , cukupla aku hanya menangis sambil menundukkan kepala sambil berkata DIA BUKAN JODOH AKU LAGI :( tak sangaka semua ni berlalu dengan cepat kan ? Awak , tahu tak ? Hari tu saya mimpi saya jumpa awak , saya peluk awak , awak cium dahi saya :( Saya rindu awak kita bersama . Senangnya awak lupakan saya kan . Takpa , mngkin saya bukan jodoh yg terbaik untuk awak :( Semoga awak hidup bahagia di samping orang yg awak sayang , kita akan selamanya menjadi kawan kan ? :(
Saya redha itu takdir kita . Tapi saya rindu awak sangat :(
Kayyyyyyyy , sekarang banyak sikit nota aku tertinggal sebab selalu nya aku kena keluar kelas , hehe . Start perlawanan netball , haaaa banyak jugak aku ketinggalan . Insyaallah aku boleh kejar balik kot . Aku tkmau jadi bodoh . Aku nak banggakan hati ibubapa aku! Mom dad , just wait and see! Ayu nk buktikan ayu tak bodoh . Nak belajar sungguh2 . Rushhh , buat revision . buat nota . kurang pesbukkk! Fokusss kay boleh!
Haaa sudah lenguh nak makan , buat keja , then tido . Terima kasih laaa hari ni tadak training zon . Boleh lena mimpi sat...................................Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment