Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Tuesday, August 28


Last moment with him. Buka puasa sekali. Kami dah break pon. Actually dia pon dah mula balik perangai lama dia. Aku selalu berharap yang dia akan sentiasa kekal dengan aku tapi haha! Semua tu sekejap ja. Now dia bahagia dengan orang lain. Sejak aku balik kampung aku dah tengok perangai dia lain. Jarang mecet , jarang call. Aku tunggu lah macam nangoi. Aku selalu berharap dia berubah jadi lelaki yang aku selalu harapkan. Setia , jujur , ikhlas , penyayang , pandai jaga perasaan gf. Tapi sayang satu je perangai dia yang dia tak pernah nak buang. Ramai kawan perempuan. Hati perempuan mana tak sakit hati kalau ....... Hm, agak-agak lah dulu asyik bergaduh pasal benda yang sama. Hm tahulah sekarang dia kan dah ramai orang kenal so kena layan habih semua. Hati aku sapa nak jaga? Dia dah tak macam dulu. Tak gerakkan aku , tak call , tak mecet.Memang ni yang dia nak kan? Takpa . Beby betui-betui lepaskan biy kali ni. Bbey tahu banyak lagi perempuan cantik-cantk tunggu biy dekat luar sana. Biy kan senang nak dapat awek? Kalau kita still couple sampai bulan depan , cukup kita setahun kita kenal. Tapi sekarang dah tadak jodoh. Redha je lah :( Delete je gambar yang hang upload kat facebook tu, delete no aku , jangan kacau hidup aku. Dengan ex aku yang lain aku boleh kawan sebab aku boleh ja tengok depa bahagia dengan orang lain. Tapi dengan hang aku tak boleh :( because i do love you so much.soooooooooo much! Jaga diri hang okay. Aku sentiasa sayangkan hang.

No comments:

Post a Comment