Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Monday, June 11

Shit day.


Hari sabtu tu kalau tak aku tak pergi sunway pon sebab takda transport. Ayah kak tak boleh datang sebab ada kenduri. Then ayah aku pon tak balik keja lagi. Aku duduk macam kayu dekat rumah. Lepas tu ayah balik aku pon buat muka sesuci mungkin then cakap .
Ayu : Ayah nak pi sunway , nanti takboleh jumpa kawan2 dahhhh , hantaq sat boleh?
Ayah : laa ingtkan nak merempit macam hari tu? Haish sat2 satgi ayah hantaq nak rehat sat .
K bagus ayah perli aku! Perlu ka cakap macam tu? Oh tersentap. Lepas tu kak scha dok call , tanya ada mana blablabla.....then haha tetiba topek ni asyik call/mcet suruh aku datang sunway. Laaa bukan aku tak penting ke? selalu datang sunway bukan tanak jumpa aku ke? Haha then arif pon dah otw nak sampai . Ok pi sana first jumpa motie dgn kak scha dulu. Then naik nampak lewwwwww topek dan arif . Oh hahahha aku usha motie dia gelak k serius masa tu aku rasa macam nak balik ja. Aku rasa bersalah sangat. Tetiba topek cuba dok rapat dengan aku balik. Eh mana kak segala terangkat tu semua? haha k pi dok kat foodcourt . Aku rasa topek  lain gila hari tu . keja nak tempek dekat aku jaa . Heee manja tapi hati aku masih bara dekat dia. So buat taktau . Arif dok depan aku dengan topek . Dia main fone jee tapi aku tau sebenarnya aku dah buat salah dekat dia. Minta maaf sangat sangat sangat!!!!!!!!!! Aaaaa aku rasa berslah gila . Then aku pi cakap fone sat tengok2 dia hilang . Eeee aku geram aku pi cari dia sebab benda ni kena setle k. Then pi jumpa dia sembang2 so setle . Hm setle la sangat. Then dia cakap dengan kak scha. Dia sungguh2 sangat tapi aku minta maaf k sebab hm lupakan je laa . Lepas tu nampak topek . K hahaahhahah muka dia serius gila barbieeeee!! comel gila muka dia marah macam nak sepak je! aku  pon duduk then pergi cakap dengan dia tapi aku terrrrrrr menangis :( mungkin sebab selama ni aku tahans emua tu banyak sangat. Btw ni last chance aku bagi kat dia . Kalau lagi sekali dia buat aku menangis tolong jangan menyesal kalau nampak aku dengan orang lain. Aku minta maaf sangat sebab aku mungkin dah sakitkan hati banyak orang tapi aku buat bersebab k . sorryyyyyyyyyyyyy!

No comments:

Post a Comment