Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Thursday, June 7



Hii , nak story pasal hari ni sikit boleh? Sebab hari ni sumpah aku rasa lain gila . K sabar nak story leww ni.
Hari ni mia ajak aku teman di pi sunway , dia ada reunion kem bomba apa ntah . K aku bosan so join lew mak dia datang amik. Aku off no lama simpan dalam laci then  kuar. Masuk dalm keta ja , dia cakap :
mia : ayu , nak cakap something .
aku : awat pasai pa ni?
mia : pasal topek .
aku : *dup dap* awat? mesti pasai sunway ? mesti pasai pmpuan ?
mia : hang sabaq sat aku cita .
aku : tak payah cita , aku dah tau ada org dah cita .
Then keluar keta dia cakap , semalam kak dia pi sunway nampak topek jumpa pnpuan blablblabla~
Aku? hm hati pnpuan mana tak hancur . Takkan nak nges depan tu kan? Aku just cakap oh really? Hm takpa la kami dah lama break weh , lantak dia la . hidup dia pandai2 pikiaq la . Mia cakap sudah la tak payah pikiaq pasai dia . Kawan aku semua tak snaggup tengok aku dgn dia dah . See? So kita enjoy . haha 
Tengah jalan dengan dia , ada orang tego dia cakap dia sepupu topek . WHAT? HAHA SUMPAH TAK CAYA . wahh dalam fb aku ingat baru form 3 or what tapi kat luar macam dah habis sekolah. Wahhh handsome . Me melting?hee then jalan2 dengan motie pi foodcourt nak makan kfc . Nampak dia lagi , then dia tunjuk abang topek. Wahh beza gila bapak dua beradik ni. K makan2 then nk tengok wayang naik atas balik . Arif call cakap nak tgok wayang , then tak sangka pulak dia belanja wayang kan? Ehh baiknya . hee tapi tak syok masa tengok wayang dia kena balik awai :( err kenapa kenapa! baru nak lepak sekali :( Balik tu hm tetiba rasa macam I WANT HIM! oh what? Haha tetiba perasaan ni muncul . On the phone dengan dia punya lama hari ni . ? Wahh mana la dia nak aku kan :( sapa lah aku di mata dia kan :( hm  aku ajak dia buat fake . Haha takde keje so buat je laaa then hahahhahahah taktau nak kata malu k bye ~


No comments:

Post a Comment