Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Saturday, June 16


Hari ni sangat tak guna sebab aku dh kehilangan dua orang yg terpenting dalam idup aku. Munirah dengan topek . Sebab apa ? Sebb perangai aku yg panas baran , yang ego , suka ikut perasaan sendiri , cakap main lepas aku dah sakitkan hati depa! Ya allah , tolonglah jangan buat macm ni . aku perlukan hampa dalam hidup aku . Hampa separuh dari nyawa aku . Tanpa hampa macam mana life aku ? Mun aku sedaq salah aku aku minta maaf . Biy , beby salah sebab cakap main lepas kat biy :( beby minta maaf beby sayang biy :( beby cakap kasaq beby maki biy , beby kata macm2 . beby tanak hilang biy :( tapi kalau biy dah tk syg beby takpe la beby paam k . takda mood dari tadi menangis tak berhenti k bye :(

No comments:

Post a Comment