Hello Stalkers

Welcome to my simple blog . Imma just simple person . Follow my blog , then leave your link , I will follow you back . Thanks for your kindness . Enjoy your life .

Saturday, May 26

Finally .




 









OKAY FINALLY LEPAS RINDU :* JUMPA MY CINTA HATI SAYANG SAYANG :) Hee okay first excited gila sebab nampak budak pendek saya , sarah . Then mata lari terus pergi dekat baby tercinta motie! Gila babeng rindu dia , cehhh paling sweet dia ada dgn bf dia ( aku doakan hang bahagia sayang) Hee takde arah tuju turun foodcourt . Nampak macam2 manusia . Malas mention haha . Then mira rara si tomey datang . Duduk sembang sekali. Tunggu la berapa setengah jam , nampak my jantung dud dap dup dap , topek lalu * Ya allah comelnya dia* Buat muka dulu sebab dia datang lambat . Hee jalan2 dengan depa semua . Aku tengok fone dia . Hm dia dok mecet dgn orang lain . Topek , ayu tak penah mecet sapa2 pon *tears* Aku buat perangai lari dari kak scha dgn motie depa ligan aku . Sorry aku bukan nk buat perangai . Aku tak boleh tahan nk nges . Sebab tu aku blah sorry k nyusahkan hampa :( Thanks sbb paham aku. Jumpa topek balik ................... aku mmg nk habiskan masa dgn dia ja :( kalau la dia tau aku nak duduk dengan dia jaa :( hm then ayah kak scha dah datang , gila awai *hati meronta tanak balik* cari alasan then kak scha balik dulu . Call ayah suruh datang amik nanti . Hee ada masa lagi dengan topek . Then teman dia tunggu bas , tetiba dia cakap balik naik keta . Yesss ada masa lagi heeee naik rooftop , gila bapak angin sejuk jeee . Aku pelok topek hee sorry ya saya pelok awak sebab saya rindu :( Then ayah dah sampai . Hm tak sanggup nk balik . Rasa macam nk duduk dgn dia je ;( Waktu nk balik tu dia pelok then kiss aku . K terharu thanks biy ayu sayang topek sangat sangat tau :( ayu tanak hilang topek! ayu nk hubungan kita mcam dulu! ayu nk kita couple macam dulu :( boleh tak biy? Ayu tak kisah topek nk masuk asrama . Insyaallah kalau umur ayu panjang , ayu akan tunggu topek . Jangan risau k . Percaya dekat ayu k . Ayu janji ayu ubah perangai ayu sayang topek . K nk tdoq btw thanks untuk hari ni sayang sayang sekali :* me love you forever .


No comments:

Post a Comment